Met een opleiding communicatie tilt u de communicatievaardigheden van uw medewerkers naar een hoger niveau. En dat is belangrijk. U weet dat goede communicatie en een sterke onderlinge dialoog op en tussen alle niveaus in uw organisatie, uw organisatie doet groeien. Maar u begrijpt ook het belang van succesvolle communicatie met uw externe stakeholders, zoals bijvoorbeeld uw klanten, prospecten, sollicitanten, ...
In de opleidingen rond communicatie vertrekken we steeds vanuit de persoonlijke communicatiestijlen van de deelnemers. Met dat zelfinzicht gaan uw medewerkers aan de slag. Vervolgens nemen we de basistechnieken van effectieve communicatie door en verfijnen de persoonlijke communicatiestijlen, steeds vertrekkende vanuit de authentieke sterktes van de deelnemers.
Enkele voorbeelden van recente trajecten:
Contacteer ons.
Elke Belgische onderneming moet op ondernemingsniveau 1,9 % van de loonmassa besteden aan opleidingen. Onder deze noemer vallen zowel interne als externe cursussen, maar evengoed de mentoring van nieuwe werknemers, stages of een administratieve uitleg. Bovendien is elk bedrijf verplicht te rapporteren via de sociale balans hoe ze die 1,9 % invullen. Maar hoe gaat dit concreet in zijn werk en waaraan geven werknemers hun voorkeur?
Lees meerHoe u vergadert, zegt verrassend veel over hoe uw organisatie gestructureerd is.
Lees meer