Consult

Opleiding communicatie

Met een opleiding communicatie tilt u de communicatievaardigheden van uw medewerkers naar een hoger niveau. En dat is belangrijk. U weet dat goede communicatie en een sterke onderlinge dialoog op en tussen alle niveaus in uw organisatie, uw organisatie doet groeien. Maar u begrijpt ook het belang van succesvolle communicatie met uw externe stakeholders, zoals bijvoorbeeld uw klanten, prospecten, sollicitanten, ...

Begin met een opleiding communicatie

In de opleidingen rond communicatie vertrekken we steeds vanuit de persoonlijke communicatiestijlen van de deelnemers. Met dat zelfinzicht gaan uw medewerkers aan de slag. Vervolgens nemen we de basistechnieken van effectieve communicatie door en verfijnen de persoonlijke communicatiestijlen, steeds vertrekkende vanuit de authentieke sterktes van de deelnemers.

Enkele voorbeelden van recente trajecten:

  • workshop accuraat communiceren
  • hoe helder en assertief in dialoog gaan
  • hoe succesvol en doelgericht vergaderen
  • hoe interview ik een kandidaat
  • hoe presenteer ik met impact
  • hoe omgaan met lastige klantensituaties
  • communicatievaardigheden voor leidinggevenden

Meer weten?

Contacteer ons.