Kmo's

Acerta starters_acerta

Payroll en personeelsbeheer

Lonen correct berekenen en uitbetalen. Personeel vinden, motiveren en binden. Hr en administratie beheren. Als ondernemer moet je van vele markten thuis zijn. Gelukkig sta je er niet alleen voor. Acerta ondersteunt je waar, wanneer en hoe jij het wilt.

Toegankelijk en op kmo-maat

We kennen je business, spreken je taal en geven pasklare antwoorden. Op maat van je bedrijf en je sector.

Correct en veelzijdig

We nemen allerlei taken uit handen. Volgens de regels van de kunst, met respect voor de wetgeving.

Praktisch en intuïtief

Met onze toepassingen beheer je deels of volledig je payroll en hr. Eenvoudig, met gemoedsrust en zekerheid.

Acerta Connect ontzorgt en bespaart tijd

Als onze kmo-klant reken je op Acerta Connect om foutloos en eenvoudig je loon- en hr-administratie te beheren. De applicatie bereik je vanop elke pc, de klok rond.

Handig, gebruiksvriendelijk en inzichtelijk
Veilig, selfservice en de klok rond beschikbaar
Snel, foutloos en altijd up-to-date
Mogelijkheid om te integreren en aan te passen

Alles voor kmo’s onder één dak

Als bedrijfsleider van een kmo ben je het aanspreekpunt voor je medewerkers, klanten en leveranciers. Ook financiële, juridische en hr-kwesties belanden op je bord. Tel daar nog payroll, administratie en wettelijke verplichtingen bij. Geen wonder dat het je ontbreekt aan tijd en kennis om al die zaken vlot te sturen en beheren. Vertrouw daarom op Acerta als je sparringpartner.

Sowieso geniet je als klant van het Acerta Sociaal secretariaat gratis toegang tot je sectorale informatie via de online databank Trefzeker.  Zo ben je altijd op de hoogte van het reilen en zeilen in je sector.

Gps naar succes

Acerta ondersteunt je in elke groeifase en bij elk proces. Met helder en praktisch toepasbaar advies over sociale, fiscale en juridische materie. Met hr- en payrollservices die je totaal ondersteunen, of waaruit je datgene plukt wat je nodig hebt. En met tools en toepassingen waarmee je zelf aan het stuur blijft zitten.

Foutloze payroll

Acerta Connect is dé payroll-applicatie voor kmo’s. De software blinkt uit in gebruiksvriendelijkheid en heeft een ingebouwde foutcontroller waardoor je in een mum van tijd én accuraat lonen berekent, prestaties ingeeft en ze doorstuurt voor definitieve loonberekening en uitbetaling. Je maakt heel intuïtief testberekeningen, en stuurt ze met een klik door. Opvolgen van lonen, goedkeuren van verlofdagen, invoeren van afwezigheden, in Acerta Connect gaat dat razendsnel. Dankzij de handige kalender worden prestaties uit je werkschema automatisch in de loonverwerking opgenomen. Acerta Connect is 24 uur op 24 online beschikbaar via een beveiligde login. Nog vragen? Je payrollbeheerder staat klaar om je verder te helpen. Zo simpel is het!

Bron van kennis

Acerta helpt je om de kennis te vergaren waarmee je onderneming een succesvolle koers vaart. Of het nu gaat om persoonlijke vaardigheden, managementskills, wetgeving of hr – onze opleidingen stomen je klaar om voorsprong te nemen op je concurrenten. En via MyAcerta heb je toegang tot Trefzeker, een schat aan informatie en modeldocumenten die je personeelsbeleid in goede banen leiden. 

Flexibele partner

Extra kennis of mankracht nodig in een of meer domeinen van het hr-spectrum of het zelfs volledig uitbesteden? Reken dan op het flexsourcing-aanbod van Acerta:

  • Outsourcing volgens jouw noden:
    • Jij geeft je prestaties en persoonsgegevens in via Acerta Connect: wij ontfermen ons over je payroll.
    • Je vertrouwt de afwikkeling van specifieke processen aan ons toe: van economische werkloosheid en educatief verlof tot tijdskrediet..
    • Wij worden je hr- en payrolldienst op afstand en beantwoorden de vragen van je medewerkers rechtstreeks.
  • Detachering: onze Acerta-specialisten komen voltijds of deeltijds je team versterken, óf tijdelijk iemand vervangen.