Contact
Bel een kantoor
Kies een kantoor
Aérodrome de Temploux Antwerpen-Centrum Brabant Wallon Brussel Louizalaan Brussel/Bruxelles Hainaut Kempen Liège Limburg Luxembourg Namur Oost-Vlaanderen Vlaams-Brabant West-Vlaanderen
Aérodrome de Temploux
rue du Capitaine Aviateur Jacquet 44 à 5020 Namur
/
Antwerpen-Centrum
Groenenborgerlaan 16, 2610 Antwerpen-Wilrijk
03 740 78 40
Brabant Wallon
Rue Fond Cattelain 2, 1435 Louvain-la-Neuve, Mont-Saint-Guibert
02 474 01 06
Brussel Louizalaan
Louizalaan 123A, 1050 Brussel
02 474 01 06
Brussel/Bruxelles
Buro & Design Center (BDC), Heizel Esplanade PB 65, 1020 Brussel-Heizel
Of kom met het openbaar vervoer. Meer info vind je op mivb.be

02 474 01 06
Hainaut
Espace Sud, Esplanade Magritte 5, 6010 Charleroi
02 474 01 06
Kempen
Parklaan 46 bus 110, 2300 Turnhout
03 740 78 40
Liège
Tour de l’Escale, rue du fort 3, 4460 Grâce-Hollogne
02 474 01 06
Limburg
Kunstlaan 16, 3500 Hasselt
011 24 94 57
Luxembourg
Avenue Herbofin 1 B, 6800 Libramont
02 474 01 06
Namur
Chaussée de Liège 140-142, 5100 Namur
02 474 01 06
Oost-Vlaanderen
Kortrijksesteenweg 1131, 9051 Sint-Denijs-Westrem
09 264 12 40
Vlaams-Brabant
Diestsepoort 1, 3000 Leuven
016 24 53 24
West-Vlaanderen
Ter Reigerie 11, 8800 Roeselare
09 264 12 40

Hr-diensten en expertise op maat

Mensen zijn de motor van je onderneming. Als je ze optimaal inzet, beloont en motiveert, geven ze je bedrijf een voorsprong. Reken daarom op de expertise en ons volledige en flexibele-aanbod op maat.

Hr en payroll van een leien dakje

Je hr-uitdagingen zijn niet min. Krapte op de arbeidsmarkt. Duurzame inzetbaarheid. Correcte en betaalbare lonen. Juridische complexiteit. Flexibele werkvormen. Met Acerta aan je zijde bied je die uitdagingen het hoofd, met een grotere efficiëntie als resultaat!

Expertise en sectorkennis

Onze juridische, hr- en payrollspecialisten ondersteunen je proactief en met solide sectorkennis.

Maatwerk

Je onderneming verdient een maatpak, géén passe-partoutje. Kortom, een gepersonaliseerd aanbod.

Automatisering

Efficiënte software en technologieën garanderen maximale output met minimale moeite.

Applicaties die tijd en hoofdbrekens besparen

Met Acerta Connect automatiseer je hr- en payrollprocessen, zet je inzichten naar je hand en neem je onderbouwde beslissingen. Zo bespaar je tijd en geld en verzilver je concurrentievoordelen. Bovendien verlopen je hr- en payrollprocessen feilloos en conform de wet.

Snel, intuïtief en 24/7 beschikbaar
Uitgebreide rapporteringsmogelijkheden
Eenvoudige gegevensuitwisseling
Integreren en aanpassen à la carte

Jouw onderneming in tandem met Acerta

Je wilt een personeelsbeleid dat loont voor jou en je medewerkers. Hr-services die je ontzorgen en tijd besparen. Fiscaal, sociaal en juridisch advies dat 100 % compliant is. Raad op maat van je bedrijf en je sector. En een flexibele dienstverlening die overeenstemt met je noden. Acerta vinkt je verlanglijstje moeiteloos af!

Customized software & payroll

Acerta CSS kadert payroll in een breed hr-perspectief – inclusief budgettering, planning en end-to-end administratie. Je plukt er de diensten uit die voor jou relevant zijn en je vertrouwt er zorgeloos complexe, tijdrovende en terugkerende taken aan toe.

Geautomatiseerde loonadministratie

Met Acerta Connect beheer je optimaal je loonadministratie en krijg je inzicht in je (loon)kostenstructuur. Je brengt payroll, prestaties en verzuim in kaart, en integreert vlot gegevens uit andere systemen.

Advies en expertise

Je hoeft zelf geen juristen in huis te hebben om je hr- en personeelsbeleid conform de wetgeving te voeren. Onze juridische experts zorgen ervoor dat je in orde bent met alle verplichtingen rond (internationale) tewerkstelling, loonbeleid, de arbeidswetgeving enzovoort.

Of je nu ondersteuning nodig hebt bij aanwerving of ontslag, contracten en policies, flexibele werkvormen of detachering: met Acerta zit je safe. Pluis gerust ook onze sociaal-juridische databank Trefzeker uit. Je vindt er een schat aan algemene en sectorale informatie.

Klaar voor de toekomst

Verhoogde wendbaarheid, schaarste op de arbeidsmarkt, digitalisering, levenslang leren, enzovoort. Het vraagt veel van onze ondernemingen. Ook als hr-departement heb je er mee te maken en speel je een cruciale rol om die uitdagingen in je onderneming aan te gaan. Hoe organiseer je jouw afdeling zodat je dat kan blijven waarmaken?